Ce poti realiza minunat in carantina. Sa fii OUTSPOKEN!

11 decembrie 2020 Ana A A A

article image

Se facea ca nimic nu mai era real. Coronavirus ajunsese si la noi si plecam sa ne baricadam in case. Mi-am strans ce aveam pe birou, mi-am luat la revedere de la cei cativa colegi care mai venisera la birou si am plecat spre casa cu un nod in gat si cu cea mai cumplita senzatie de ireal in creier.

Ce a urmat? Nimic rau, practic. Am stat acasa cu familia mea iubita si am lucrat pentru job, dar am si reusit sa-mi construiesc noi proiecte extraordinare care m-au facut mandra si m-au propulsat. Asta asa, ca sa stiti cum stam pe dinafara. Inauntrul meu insa, atunci la inceputuri, s-a pornit un uragan de panica pe care nu am cum sa-l descriu in cuvinte. Am crezut ca lumea se va opri in loc, pur si simplu, ca vom muri de foame si de singuratate, ca nu se va mai produce nimic si ca nu vom mai stii pe nimeni de nicaieri. Nu pot sa-mi explic aceasta reactie haotica si complet apocaliptica, dar asa am simtit si vazut eu lucrurile atunci.

Cum ma simteam? Groaznic! Tremuram din tot corpul, aveam ameteli cumplite si imi era frica sa-mi iau tensiunea si plangeam intr-una. Norocul meu, ca am oameni absolut speciali in jur, mai ales fetita mea iubita, care ma lua in brate si imi ridica mereu nivelul de serotonina si liniste in corp si in cap.

Si ca de obicei, in timpurile tulburi pe care le-am trait de-a lungul vietii, munca m-a ajutat sa-mi tin mintile pe linia de plutire si karma mi-a pus oameni speciali si proiecte speciale in drum, care acum ca intotdeauna, m-au ajutat in plina ceata a mintii sa vad curaj, optimism si incredere si pe care le-am imbratisat cu tot sufletul pentru ca iubesc oamenii care fac lucruri frumoase.

Aici incepe, de fapt povestea acestui articol, dar nu va puteam lasa fara preambulul starii mele, in care am fost gasita de Alexandra Mustatea. O fata minunata care a hotarat ca aceasta carantina care tocmai se instalase este taman buna pentru construirea unui nou business bazat pe ideea de “empowerment”. Asa ca ea si colega ei Adriana Mocanu, in loc sa tremure ca mine, creau un site de e-commerce care acum este infloritor si o linie de tricouri cu mesaje inspirationale pentru femei. Si cu liniste si optimism am fost invitata sa pun un strop umarul sau mai exact condeiul la munca si sa redau in felul meu, ceea ce traiau, gandeau si cladeau aceste fete minunate.

Mi-a placut enorm sa ma implic pentru acest brand “OUTSPOKEN”, deoarece pe langa faptul ca este un brand romanesc, este un brand cu poveste de viata in spate, care se simte in fiecare tricou si in fiecare mesaj.

O sa va citez o portiune din brief-ul care mi-a fost trimis si care m-a inspirat la scrierea intregului site, chiar asa cum eram cu maini tremurande. Cand scriam pentru OUTSPOKEN, mi se lumina un strop mintea si realizam ca lumea nu se opreste in loc, ca oamenii tineri si cei optimisti o pun in miscare continuu. Eu am contribuit cu scrisul, dar si cu puterea mea de soldatel german de a marsalui prin toate vremurile date. Fiecare contribuim cu ceva la binele colectiv, atunci cand ne dorim. Va citez, deci, aici ce m-a inspirat pe mine maxim la condeierea site-ului, adica povestea reala si de suflet a Alexandrei:

“Initiativa Outspoken a aparut dintr-o experienta personala. In urma cu un an imi dadeam demisia dintr-un job de manager intr-o corporatie. Demisia s-a intamplat spontan, intr-o luni dimineata, in drum spre birou insa, in mintea mea erau plantate cu mult timp inainte niste planuri de business si intentia in acest sens. Fast forward, planul de acasa nu s-a potrivit intocmai cu cel din targ, primele proiecte nu au functionat, financiar nu mai stateam asa stralucit, sa repornesti de la 0 dupa ce in urma cu foarte putin timp ai pornit de la 0 nu a fost chiar o misiune simpla 😊.

Insa, in perioada aceasta am realizat cateva lucruri care m-au capacitat ca perspectiva si curaj astfel incat sa nu ma intorc de unde am plecat si sa renunt inainte de a fi incercat de fapt.

1.         Experinta de corporatie nu te echipeaza intotdeauna cu ceea ce ai nevoie pentru a reusi pe cont propriu pentru ca nu mai dispui de resursele unei companii mari si nu te mai afli intr-un sistem deja creat, testat, scalat.

2.         La inceput ai un sentiment foarte puternic ca pierzi cam tot ceea ce ai construit pana in acel moment. Si exact asta se intampla de fapt pentru ca te desparti de ceea ce stiai sa faci aproape pe pilot automat si te arunci intr-o super incertitudine.

3.         Poate suna cheesy insa, trebuie sa redefinesti cine esti. Pentru ca dispare cartea de vizita si mare parte din imaginea pe care o aveam despre mine la acel moment era in co-asociere cu brandul pentru care lucram.   Nu te poti introduce cu cine erai in trecut, iar viitorul inca nu este constuit. Este un moment in care evaluezi mai profund la ce te pricepi de fapt si ce poti sa construiesti cu asta.

4.         Pe langa cele de mai sus, trebuie sa gestionezi si parerile celor din jur care au senzatia ca trebuie sa intervina. Ma refer aici in special la familie si prietenii apropiati. Este o provocare sa ii asculti si sa nu ii asculti in acelasi timp. Cred ca oamenii te pot sfatui doar in functie de modul in care vad ei viata, de fricile pe care le au sau prin ceea ce este important pentru ei. Pentru parintii mei care toata viata au trait “in rand cu lumea”, sa nu ai un loc de munca, cineva care iti ofere un salariu si iti spuna ce sa faci pare o iresponsabilitate.

Aici a aparut OUTSPOKEN. A fost momentul in care am realizat ca indiferent de ceea ce iti doresti sa realizezi, fie ca este vorba de antreprenoriat, parenting, joburi, sau orice forma de initaitiva, trebuie guvernat de un “higher purpose” care transcende contextul din jurul tau. Este mai puternic, te ajuta sa iesi de sub influenta celor din jur sau chiar a propriilor dubii si sa tragi de 10 ori mai mult.

Ideea de a da viata unui astfel de concept motivational prin intermediul tricorilor cu mesaje (care sa sustina, desigur, toata povestea) a aparut pentru ca atunci cand simteam ca este prea mult, prea greu sau ca cei din jur poate au dreptate, purtam un tricu pe care scria “sunt super erou” , si functiona pentru ca imi induceam sentimentul ca eu pot, nu este asa greu, daca muncesc mult eventually it’s going to happen. Si lucrurile au inceput sa se intample 😊”

In spatele acestui nou brand stau suflete si curaj antreprenorial si sta aceeasi filosofie ca a noastra, a lui super40: trebuie sa te reinventezi mereu, trebuie sa faci ce-ti place, ce simti, sa pui suflet, sa o iei mereu de la capat, sa nu stai niciodata sa te plafonezi.

Va invit pe site-ul OUTSPOKEN sa descoperiti voi, puterea unui mesaj, starea si motivatia pe care vi le poate oferi tricolul potrivit la momentul potrivit. Si bineinteles, aceste fete nu s-au concentrate numai pe mesaje, ci pe o calitate deosebita a produselor, pe ideea de sustenabilitate si versatilitate, si-au ales parteneri cu principii ca cele pe care ele le promoveaza, pentru ca… perfectiunea sta in fiecare detaliu.

Eu le urez success si ori de cate ori ma imbrac de la OUTSPOKEN le simt puterea direct in suflet.

La cat mai multe tricouri vandute si femei motivate!


Lasa un comentariu